Uusi jäsenrekisteri Membook

Julkaisupvm: 28.12.2018

Uusi jäsenrekisteripalvelu Membook tulee!

Suomen Leonberginkoirat ry on ottamassa käyttöön uuden jäsenrekisteripalvelu Membookin. Jäsenet pääsevät ylläpitämään tietojaan, maksamaan laskut ja lukemaan viestit yhdestä paikasta. (Voit ilmoittaa sähköpostisoitteesi puheenjohtajalle: sanna.rostetorniainen@gmail.com)

Miksi pitää muuttaa asioita, jotka ovat toimineet ihan hyvin tai edes jotenkuten? Uuden opettelemisen sijaan sitä saattaa mieluummin sietää vanhojen toimintamallien epämukavuuksia, vaikka kohtuullisella vaivalla voisi saada korjattua ison kiusan.

Muutoksen tavoitteena on saada helpotusta paitsi jäsenrekisterin ylläpitäjän työhön, myös moniin muihin yhdistyksen hallinnollisiin tehtäviin kuten laskutukseen ja viestintään. Näin jäsenistö saa lisää aikaa siihen tärkeimpään, minkä vuoksi yhdistys on olemassa.

Mikä muuttuu?

Membook on paljon muutakin kuin jäsenrekisteri. Tärkeimpiä uudistuksia ovat:

• Jäsentiedot: Jäsenet pääsevät itse kirjautumaan rekisteriin ja päivittämään omia tietojaan
  • Jäsenmaksut: Laskut lähetetään sähköpostitse (viestissä linkki, josta lasku aukeaa) ja lisäksi kirjautumalla Membookiin laskun voi myös maksaa verkkopankin välityksellä suoraan Membookin ”sisällä”.
  • Maksujen kirjautuminen ja kohdistuminen tapahtuu automaattisesti, joten käytäthän uutta tilinumeroa ja laskussa olevaa viitettä!
  • Viestintä: Membook on alusta tiedottamiselle ja tulevaisuudessa myös keskusteluille.

Membookiin tulevista viesteistä ja laskuista tulee aina sähköposti, mutta jäsen voi omista asetuksistaan asettaa nämä sähköpostit myös pois päältä.

Miksi rekisteröityä taas uuteen palveluun?

Tilejä ja salasanoja on itse kullekin jo kertynyt, miksi pitäisi taas rekisteröityä uuteen palveluun? Membookia on kehitetty nimenomaan yksittäisten jäsenten näkökulmasta, mikä tekee siitä erilaisen kuin muut.

Jos on jäsenenä monessa yhdistyksessä, täytyy todennäköisesti myös kirjautua moniin eri paikkoihin hoitaakseen näiden kaikkien jäsenmaksut, ilmoittautumiset, viestit ja yhteystietojen päivitykset. Sen päälle tulee vielä sähköpostit ja paperilaskut. Membook muuttaa tämän. Yhdellä kirjautumisella hoidat monta asiaa monessa yhdistyksessä.

“Itsekin olen jäsenenä noin 10 yhdistyksessä. Jos ne kaikki käyttäisivät Membookia, saisin yhdellä yhteystietojen päivityksellä uudet tiedot ilmoitettua niihin kaikkiin. Saisin sinne myös kaikkien yhdistysten laskut, viestit, keskustelut ja sosiaalisen median päivitykset. Tämä onkin tavoitteena”, Membookin toimitusjohtaja Tiina Vainio kertoo.

Onko pakko, jos ei halua?

Ei ole. Kenenkään ei ole pakko rekisteröityä Membookiin, jos ei halua tai siihen ei ole mahdollisuutta. Yhdistyksen sihteeri hoitaa edelleen jäsentietojen ylläpitoa ja jäsenlaskut postitetaan tarvittaessa myös paperisina. Kuitenkin ensisijaisesti toivomme jäsenten ilmoittavan sähköpostiosoitteensa.

Membook on tukena muutoksessa

Muutosta ei tehdä vain muutoksen vuoksi. Ympärillä muuttuva maailma ajaa yhdistyksiä uudistumaan. Toiminnan on oltava aiempaa ammattimaisempaa, ja siihen tarvitaan modernit työskentelytavat ja -välineet. Hallintohommat eivät saa viedä myöskään liikaa vapaaehtoisten aikaa.

Membookin asiakaspalvelu tarjoaa tukea niin yksittäisille jäsenille kuin luottamus- ja toimihenkilöille. Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@membook.fi tai puhelimitse numeroon 045 7874 6100 (myös WhatsApp). Nettisivuilta osoitteesta www.membook.fi  saa lisätietoa ja palvelun ohjesivusto löytyy osoitteesta http://tuki.membook.fi/

“Me emme jätä ketään yksin. Älkää jääkö miettimään asioita, vaan kysykää meiltä”, Tiina Vainio kehottaa.

Faktalaatikko:

Membook – suomalainen kasvuyritys

• perustettu marraskuussa 2014
  • Oy Bitti Ab:n seuraaja
  • omistajilla yli 20 vuoden kokemus järjestöjen IT-maailmasta
  • toimitusjohtaja salolainen Tiina Vainio
  • tavoitteena kansainväliset markkinat

PYYDÄMMEKIN NYT KAIKKIA JÄSENIÄ LÄHETTÄMÄÄN SÄHKÖPOSTIOSOITTEENSA MEILLE, JOTTA VOIMME LISÄTÄ NE JÄSENREKISTERIIN! Sähköpostiosoitteen voi ilmoittaa puheenjohtajalle: sanna.rostetorniainen@gmail.com KIITOS!

Viimeksi muokattu: 28.12.2018 11:54