Hallituksen kokous 11.5.2019

Hallituksen kokous 5/2019
Lauantai 11.5.2019
Skype kokous
Läsnä: Sanna Roste-Torniainen, Kati Karvonen, Joni Vierisalo, Piia Granqvist, Katja Härmä, Moa Mannerström

Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 18.37

Kokous todettu lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

Hyväksytty

4. Hallituksen kokouksen 3/19 ja 4/19 pöytäkirjan hyväksyminen
Hyväksytty jo sähköpostitse.

5. Uudet jäsenet
Hyväksytty sähköpostitse.

Rahatilanne: käyty läpi. Jäseniä yhdistyksessä kaikkiaan 501 kpl.

7. Yhdistyksen Jäsensihteeri
Kokouksessa 3/19: Jäsensihteerin tehtäviä hoitaa toistaiseksi hallitus, kunnes saadaan Membook järjestelmä käyttöön, jolloin mahdollisesti rahastonhoitaja ja puheenjohtaja jakavat jäsensiheerin tehtävät.

Puheenjohtaja esittää hoitavansa jäsensihteerin tehtäviä toistaiseksi.
Päätettiin puheenjohtajan esityksen mukaisesti.

8. MK Pentuvälitykseen
Päätetty enemmistön äänin lisätä vanhempien MK arvot ja värit pentuvälitykseen.

9. Kennelliiton yleiskokouksen 24.11.2019 edustaja
Yleiskokousedustajana toimii Kaj Lindstedt ja henkilökohtaisena varaedustajana Satu Mäkinen.

10. Valtuustoehdokkaat Kennelliiton valtuustoon kaudelle 2020-2022
Esitetty varsinaiseksi ehdokkaaksi Sanna Roste-Torniainen ja henkilökohtaiseksi varaehdokkaaksi Kati Karvonen.

Päätetty esityksen mukaan.

11. Osallistujat rotujärjestöpäivään 21.9.2019
Rotujärjestöpäivälle lähtevät Sanna Roste-Torniainen ja hänen lisäksi joko Piia Granqvist tai Kati Karvonen tai Sallamari Hiltunen. Päätetään toinen osallistuja aikataulujen selvittyä.

12. Leonberg; puheenjohtajan matkakustannukset
Hallitus päätti, että yhdistys maksaa aiempaan tapaan puheenjohtajan lennot ja majoituksen ajalle 27-30.9.2019.

13. TOKOLeot
Eila Honkanen on 29.4.2019 lähestynyt hallitusta mahdollisuudesta järjestää TOKOA Leonberginkoirille. Puheenjohtaja pyysi Eila Honkaselta tarkennuksia mahdollisista kustannuksista ja tiloista, mihin Eila vastasi.
Hallitus päätti hyväksyä Eilan esityksen. Osallistumismaksut tilitetään yhdistyksen terveysrahastoon.

14. Uroslista ehdotus
Työnalla.

15. LeoNet
Kokouksessa 3/19: Hallitus päätti hylätä saadut tarjoukset ja selvittää nykyisten palveluiden sisältöjä ja jatkaa sen pohjalta selvittämistä.

Hallitus päätti siirtää asian käsittelyn myöhemmäksi, rahatilanteen takia tiedossa oleviin tarjouksiin perustuen. Asia otetaan uudelleen käsittelyyn myöhemmin, kun rahatilanne sen sallii tai edullinen vaihtoehto löytyy.

16. Matkan järjestäminen Leonbergiin
Selvitystyö vielä työnalla.

17. Luonnetestin/MH-kuvauksen järjestäminen
Selvitystyö vielä työnalla, järjestäminen ei onnistu tämän vuoden aikana yhteistyötahojen löytymättömyyden vuoksi.

18. Leoleiri 2019
Hallitus päätti, että yhdistys kustantaa leirin lauantai-illan saunomiseen makkarat ja jotain pientä suolaista.

19. Erikoisnäyttely 2019
Sähköset arvostelut otetaan käyttöön ja varataan tarvittavat tietokoneet ja vara tietokone.

Palkintoja päätettiin vähentää vuosikokouksessa esille nousseen keskustelun/esitysten osalta:

Palkitaan pokaalilla:
-NUO, AVO, VAL, VET vain luokkansa 1.,
-Baby ja pentu luokassa palkitaan pokaaleilla 4 parasta mutta pienet sijoille 2,3,4,
-Paras narttu/Uros kehässä palkitaan vain sijat 2,3,4.
-ROP/VSP palkitaan.
Ruusukkeet entiseen tapaan.

Näyttelyluettelo:
Tulostetaan vain muutama näyttelyluettelo ja julkaistaan pdf-tiedosto näyttelyluettelosta näyttely aamuna leonettiin.

20. Osallistuminen rotutorille 2019
Hallitus päätti siirtää asian käsittely, kunnes saadaan kennelliitolta hinnasto rotutori paikasta.

21. Vuoden leot -palkintojen lähettäminen jatkossa
Hallitus päätti, että palkintoja ei jatkossa alkaen 2020 (vuoden 2019 -leot) lähetetä postitse palkituille kustannus syistä. Palkinnot pyritään toimittamaan muilla keinoin.

Ei muita käsiteltäviä asioita.

Seuraava kokous pidetään mahdollisesti erikoisnäyttelyn yhteydessä riippuen koiramääristä.

Viimeksi muokattu: 19.05.2019 08:41